FANDOM

Lista broni występujących w Lexa. Można je zakupić w legalnych sklepach Ammu-Nation po wyższej cenie oraz w sklepach nielegalnych po niższej, ale wówczas ryzykujemy utratę jej podczas bycia złapanym przez policję. Gracz może mieć przy sobie maksymalnie 4 bronie z jednego slotu (pomijając slot pierwszy, gdzie pięść i kastet są automatyczne) oraz slot dziewiąty.

Gracz wybiera broń za pomocą jednego z dwóch interfejsów kołowych. Jeden z nich w opcjach gry nazywa się "nowoczesny". Wygląda bardzo podobnie do tego z GTA V. Drugi interfejs kołowy nazywa się "klasyczny Saints Row". Wygląda prawie identycznie do "nowoczesnego", jednak ma znaczącą różnicę. Jest znacznie mniejszy oraz znajduje się nad prawym dolnym rogiem. W "nowoczesnym", gdy gracz jest jedynym w sesji bądź gra sam w misji, czas się spowalnia podczas zmieniania broni. W trybie "klasyczny Saints Row" nie ma żadnego spowolnienia czasu nawet wtedy, kiedy gracz gra sam. Także w trybie "nowoczesnym" poza kołem jest poświata w jakiś kolorze. U Thomasa to różowy, u Ethana jest to pomarańczowy, u Protagonisty żółty podczas gdy w trybie "klasyczny Saints Row" nie ma żadnej poświaty. 

Wbudowano także zaawansowany tryb edycji broni. Do każdej broni są dostępne dziesiątki, a przy niektórych nawet setki części pozwalających na całkowitą modyfikację wyglądu broni oraz jej statystyk. Do wyboru mamy kilka rodzajów chwytów, celowników, magazynków, granatników, latarek oraz amunicji (np. przeciwpancerna, wybucha, podpalająca i kwasowa), które wpływają nie tylko na wygląd broni, ale jej działanie. Nie ma tu żadnych ulepszeń o przesadzonej mocy - każda z nich ma swoje wady i zalety. Każdy element naszego uzbrojenia ma także opcje swoje opcje ekskluzywne, takie jak dodatkowy szacun/pieniądze/zdrowie przy zabijaniu NPC, mniejsze obrażenia podczas trzymania danej broni, powrót straconej do zabicia osoby amunicji podczas owej osoby śmierci czy wybuchowe łuby w Dubstep Gunie. Ponadto w grę wbudowany jest kreator pozwalający na modyfikację wizualną broni. Do wyboru mamy setki różnych opcji, a najlepsze z fanowskich skórek nich są wyróżniane przez LeBron Games i trafiają do zakładki "zatwierdzone".

broń dodana w Update 2.0

broń dodana w Update 3.0

Slot pierwszy (ręka/broń biała)Edytuj

Slot drugi (pistolety)Edytuj

Slot trzeci (strzelby)Edytuj

Slot czwarty (pistolety maszynowe)Edytuj

Slot piąty (karabiny szturmowe)Edytuj

Slot szósty (karabiny)Edytuj

Slot siódmy (broń ciężka/specjalna)Edytuj

Slot ósmy (przedmioty)Edytuj

Cztery sloty specjalne (broń miotana)Edytuj

Bronie z wersji betaEdytuj

  • Karabin maszynowy/snajperski UZI z wyrzutnią fajerwerek - usunięty z nieznanych przyczyn
  • Penetrator świetlny, Metal Gun, MP5 krótki, MP5 klasyczny, UZI uliczny - usunięte częściowo - zostały zmienione w style wyglądu dla innych broni (penetrator świetlny: penetrator, metal gun: dubstep gun, mp5 krótki i klasyczny: mp5, uzi uliczny: uzi)
  • Kamień, pomidor, jajko - zamienione w bronie tymczasowe, znane z Saints Row 2.
  • Pierdnięcie w słoiku - zamienione w finałowe ulepszenie dla gazu łzawiącego.
  • Fajerwerki (przedmiot) - zamienione z broni w przedmiot dostępny w menu interakcji.
  • Rzucany nóż - usunięty z nieznanych przyczyn.
  • Fajerwerki (broń miotana) - zamienione w skin dla granatów.
  • Pipe Bomb - zamienione w skin dla granatu.
  • Mina - zamieniona w jedno z ulepszeń dla granatów..
  • Bomba przylepna - zamieniona w jedno z ulepszeń dla granatów.
  • Zapalniczka i dezodorant - zamienione w skin dla miotacza ognia.
  • Gwałtownica - usunięta ze względu na to, że nie pasowała do otoczki gry.

CiekawostkiEdytuj

  • Wszystkie bronie pochodzące z innych gier mają taki sam odgłos jak w wymienionej grze. Jedynym wyjątkiem jest UZI, które można spotkać w wielu grach, lecz odgłos pochodzi z UZI z GTA San Andreas.

Być może więcej niedługo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki