FANDOM

Lista broni występujących w Los Playaz. Można je zakupić w sklepach Ammu-Nation znajdujących się w całym San Andreas, od ludzi przebranych za maskotki Derka the Dodo. Gracz może mieć przy sobie maksymalnie 4 bronie z jednego slotu (pomijając slot pierwszy, gdzie pięść i kastet są automatyczne oraz slot dziewiąty, bo tak).

Gracz wybiera broń za pomocą jednego z dwóch interfejsów kołowych. Jeden z nich w opcjach gry nazywa się "nowoczesny". Wygląda tak samo co w wersji beta gry (GTA V). Drugi interfejs kołowy nazywa się "klasyczny Saints Row". Wygląda prawie identycznie do "nowoczesnego", jednak ma znaczącą różnicę. Jest znacznie mniejszy oraz znajduje się nad prawym dolnym rogiem. W "nowoczesnym", gdy gracz jest jedynym w sesji bądź gra sam w misji, czas się spowalnia podczas zmieniania broni. W trybie "klasyczny Saints Row" nie ma żadnego spowolnienia czasu nawet wtedy, kiedy gracz gra sam. Także w trybie "nowoczesnym" poza kołem jest poświata w jakiś kolorze. U Thomasa to różowy, u Lamara jest to pomarańczowy, podczas gdy w trybie "klasyczny Saints Row" nie ma żadnej poświaty. W obu trybach każdy z dwóch protagonistów, którzy mają dostęp do broni ma swoje unikalne ikonki broni. Thomas ma je w kolorze różowo-turkusowym, tak jak w GTA Vice City, a Lamar tylko w białym i czarnym.

Większość broni ma opcje skinów dla nich, takich jak w Saints Row IV. Potrafią one zamienić daną broń w coś zupełne innego, zachowując statystyki. Dzięki pewnemu glitchowi gracze mogą nakładać skiny ekskluzywne dla danej broni na inną. Poza skinami mogą też po prostu zmieniać kolor broni oraz dodawać tłumiki oraz latarki. Dzięki wbudowanemu w grę kreatorowi w Los Playaz jest możliwość stworzenia własnych skinów. Najlepsze z nich są wyróżniane przez Rockstar Games i dodawane do gry. Oprócz wymienionej powyżej możliwości zmieniania skinów oraz dodawania tłumików itd. gracz może także zwiększać obrażenia zadawane przez broń, jej szybkostrzelność, zmniejszać jej odrzut czy dodawać specjalną amunicję (np. przeciwpancerną, wybuchową, podpalającą czy kwasową. Trzy pierwsze tyczą się tylko wybranych pistoletów, a amunicja kwasowa wybranych karabinów i pistoletów szturmowych). Parę broni ma opcje ekskluzywne, takie jak dodatkowy szacun/pieniądze/zdrowie przy zabijaniu NPC, mniejsze obrażenia podczas trzymania danej broni, powrót straconej do zabicia osoby amunicji podczas ów osoby śmierci czy wybuchowe łuby w Dubstep Gunie.

Wiele broni jest zaimportowanych z innych gier, a ich wygląd jest jedynie bardziej dopracowany. Pozostaje też większość broni z bety (GTA V)

broń z DLC

Slot pierwszy (ręka/broń biała)Edytuj

Slot drugi (pistolety)Edytuj

Slot trzeci (strzelby)Edytuj

Slot czwarty (pistolety maszynowe)Edytuj

Slot piąty (karabiny szturmowe)Edytuj

Slot szósty (karabiny)Edytuj

Slot siódmy (broń ciężka/specjalna)Edytuj

Slot ósmy (broń rzucana)Edytuj

Slot dziewiąty (przedmioty)Edytuj

Bronie z wersji betaEdytuj

  • Karabin maszynowy/snajperski UZI z wyrzutnią fajerwerek - usunięty z nieznanych przyczyn
  • Penetrator świetlny, Metal Gun, MP5 krótki, MP5 klasyczny, UZI uliczny - usunięte częściowo - zostały zmienione w style wyglądu dla innych broni (penetrator świetlny: penetrator, metal gun: dubstep gun, mp5 krótki i klasyczny: mp5, uzi uliczny: uzi)

CiekawostkiEdytuj

  • Wszystkie bronie pochodzące z innych gier mają taki sam odgłos jak w wymienionej grze. Jedynym wyjątkiem jest UZI, które można spotkać w wielu grach, lecz odgłos pochodzi z UZI z GTA San Andreas.

Być może więcej niedługo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki