FANDOM

Danny Kowalski
Występuje w: GTA San Andreas, GTA IV, Los Playaz: Danny Kowalski
Aka: D, DK
Płeć: mężczyzna
Głos: Ice Cube

Danny.PNG

Danny Kowalski - postać występująca w GTA San Andreas, GTA IV i Los Playaz: Danny Kowalski. Jedyna postać występująca fizycznie w obu uniwersach.

HistoriaEdytuj

1971-1992Edytuj

Danny urodził się w 1971 w Los Santos, w szpitalu Jefferson. Nigdy nie poznał rodziców. Jego matka zmarła dwa tygodnie po porodzie, a ojciec zginął zamordowany, gdy jego żona była w ciąży. Wychowywał się na Ganton z rodziną Johnsonów i Rodzinami z Grove Street. Między 1987 a 1992 zajął pozycję Carla w gangu - prawą rękę, a także zakupił czarnego Sancheza - pojazd, którym poruszał się przez całą serię. W 1992 wspomaga Carla w powrocie na szczyt, czasami z niego kpiąc. Okazuje się przydatnym przyjacielem, któremu można zaufać.

1992-2008Edytuj

Wiadomo, że między 1992 a 2008 rokiem Danny wyprowadził się z Los Santos, pomagał Kartelowi Kolumbijskiemu w Liberty City i spotkał Catalinę, której pomagał w napadach. Zakochał się w niej, co ujawnia w GTA IV. Po jej śmierci, zaczyna pracować dla rosyjskiej mafii.

2008Edytuj

W tym roku współpracuje z rosyjską mafią. Tęskni za domem i Cataliną, jednak musi pracować dla Rosjan, gdyż zaakceptował już to życie, i gdyby je opuścił - zostałby zabity. Wydaje się o wiele bardziej przyjazny dla Niko niż inni członkowie mafii. Odgrywa znaczącą rolę w fabule. (coming soon)

2008-2013Edytuj

W 2010 postanowił wrócić do Los Santos, aby pomóc Rodzinom. Jak się okazało - jego przyjaciół już tam nie było, a Rodziny go wykopały ze swoich dzielnic. Zdruzgotany, nie mając gdzie trafić, wyjechał daleko, aż trafił do Sandy Shores. W barze poznał Trevora Philipsa, który zapewnił mu mieszkanie w swoim garażu i został jego przyjacielem. Danny zaczął mu pomagać.

2013Edytuj

Los Playaz: Danny Kowalski

Więcej z Fandomu

Losowa wiki