FANDOM

Dopiero się rozgrzewam! (ang. Just wormed up!) - pierwsz misja w Grand Theft Auto: Origins, pierwsza dla Lamara Davisa.

==Solucja==

Lamar i Kendrick jedzą w Burger Shocie. Davis opowiada co się wyderzyło, kiedy Kendrick siedział w więzieniu. Po rozmowie obaj wychodzą z restauracji i stoją przy samochodzie. Po krótkiej wymianie słów, Lamar postanawia sprzątnąć dilera, sprzedającego nowy narkotyk: Pył Bogów, by zdobyć próbkę. Wciąga on oczywiście Kendricka. Obaj udają się na miejsce i kijem golfowym biją dilera oraz zabierają norkotyki. Misja kończy się powodzeniem, a my dostajemy 50$ i +szacunek.

ScenariuszEdytuj

Lamar: Kurwa, zjebałeś stary, tyle rzeczy działo się przez te dwa lata.

Kendrick: Nie zapominaj, że to przez ciebie siedziałem. Zostawiłeś mnie sam na sam z ośmioma Ballasami, tchórzu. Powinienem Ci już dawno temu dupę odstrzelić.

Lamra: Stary, co było, minęło! Wpierdalaj tego hamburgera, bo zaraz sam go zjem.

Kendrick: Waruj, psie... 

Lamar: Dobrze, że wróciłeś.

Kendrick: A jak...  Obaj wychodzą z Burger Shota i podchodzą do ciemnozielonego Emperora. 

Lamar: Słyszałem o pewnym gościu, który sprzedaje Ballasom i Vagosom jakiś nowy narkotyk. Pył Bogów, podobno daje zajebistego kopa. Wchodzisz to ze mną czy nie?

Kendrick: Tia... Czemu nie... Tylko jak znów mnie zostawisz to będziesz pierwszą osobą, którą zabiję po wyjściu z pierdla.

Pojawia się komunikat [Udaj się na Davis]. Kiedy tam dojedziemy wyświetli się kolejny komunikat [Zabij dilera kijem bejsbolowym]. Lamar daje nam kij. Skaradamy się do dilera i bijemy go. Kiedy wkońcu umiera, Lamar podnosi Pył Bogów.

Lamar: Dobra, zaniosę Pył Bogów do Kucharza. Dzięki ziom, masz na piwo i weź kup sobie porządnego gnata. Przyda Ci się. Na razie!

Kendrick: Narka, ziom. MISJA ZAKOŃCZONA Nagroda: 50$ +szacunek

CiekawostkiEdytuj

  • Pył Bogów odnosi się do narkotyku stworzonego przez Synów Samedi w grze Volition Inc., Saints Row 2 - Pyłu Loa;
  • Misja ta nawiązuje do jednej z misji GTA: San Andreas, Czyszczenie osiedla (pobicie dilera).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki