FANDOM

Equj
W grach: Los Playaz
Klasa: supersamochody, łodzie, samoloty
Zobacz: Mazda RX-8, Mazda RX-7, SRT Viper 2013, Ferrari California T

Equj - pojazd lądowo-wodno-latający występujący w Los Playaz. Jest to customowy pojazd stworzony przez armię Stanów Zjednoczonych. Posiada w środku funkcjonalny komputer policyjny.

Wzorowane głównie na Maździe RX-7 (przód i środek) i Maździe RX-8 (tył). Grill wygląda jak poszerzona wersja tego środkowego grilla z RX-7 z dodatkiem przypominającym ślad pazurów tygrysa. Drugorzędne światła z RX-7 zostały zastąpione pierwszorzędnymi z RX-8. Tylne światła mają ten sam kształt co w RX-8, jednak ich środek jest nowy. Przy tylnym zderzaku znajduje się karbonowy dyfuzor z lakierowanymi końcówkami identyczny do tego z Ferrari Californii T. Maska z SRT Vipera 2013 tak jak ona otwierana w drugą stronę (w stronę przedniego zderzaka). Jest ona przeszklona identycznie co Ferrari F12 TRS. Fabryczne felgi przypominają Vellano Wheels VCX Concave. Ma pasek na fabrycznych kołach jak beta-Zentorno. Auto jest także szersze od RX-7/8, jego szerokość jest identyczna do tej z beta-Jestera, jednak Equj jest nieznacznie dłuższy. Przez auto po środku przebiega pasek w kolorze dodatkowym. Posiada także ukryte światła policyjne.

Najbardziej rzucającą się w oczy cechą wyróżniającą LSPD-8 na tle innych aut jest to, że jej koła są odwrócone. Pojazd ten dzięki temu potrafi jeździć po wodzie nie tracąc swoich osiągów. Jej rury wydechowe na pierwszy rzut oka niczym się nie różnią od standardowych, jednak dzięki nim auto potrafi się zamienić w pionowzlot. Zależnie od trybu (wzlot pionowy lub poziomy) rury się obracają. Wówczas wydostaje się z nich nitro identyczne do tego, które można zainstalować w zwyczajnych autach.

Wnętrze tego pojazdu bardziej przypomina pokład łodzi wyścigowej. Jest w nim duża przestrzeń, podłoga jest metalowa, a z tyłu znajduje się kanapa. Gdy dach jest złożony można chodzić po wnętrzu pojazdu.

Equj to jedno z najlepszych aut w grze. Prędkość maksymalną ma na poziomie Bugatti Veyrona (beta: Adder), przyspieszenie na poziomie Lamborghini Sesto Elemento (beta: Zentorno) i hamulce na poziomie LaFerrari (beta: Turismo R). Auto jest bardzo wytrzymałe, potrafi wytrzymać nawet 16 strzałów z obrzyna w maskę przed wybuchem, poza tym jest całkiem ciężkie, przez co łatwo można nim odtrącać inne pojazdy.

CiekawostkiEdytuj

WystępowanieEdytuj

  • W pomieszczeniu sąsiadującym z pomieszczeniem, w którym znajduje się plecak odrzutowy w Strefie 69 w godzinach 3:00-3:45. Strzeżony przez armię żołnierzy uzbrojonych w takie bronie jak AR200 SAW, strzelba szturmowa, strzelba tłokowa, karabin G6 Commando czy obrzyn.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki