FANDOM

Gangi w wersji beta GTA: Rainier bardzo różniły się o tych, które są aktualnie w grze. Były one bardziej zróżnicowane, aczkolwiek nie zgadzały się z rzeczywistymi gangami w Seattle.

Lista gangówEdytuj

  • The Fallen Angels M.C. - gang motocyklistów. Wiadomo o nich tyle, że ich stylistyka była związana z subkulturą gotycką.
  • Ravelli Family - włoska mafia. Brak jakichkolwiek informacji o tym gangu.
  • North Duwamish Mob - uliczny sang składający się z Afroamerykan. w oficjalnej wersji GTA: Rainier gang nazywa się Duwamish Criminals.
  • Marabunta Grande - latynoski gang uliczny, który pojawia się w oficjalnej wersji gry
  • Rainier Triads - chiński syndykat. Wiadomo o nich to, że mieli oni organizować wyścigi, w których gracz mógł brać udział.
  • 69 Tacoma Hustlers - afroamerykański gang uliczny, który oficjalnie nazywa się 55 Tacoma Playaz.
  • South Tacoma Crew - kolejny afroamerykański gang uliczny, który pojawia się w oficjalnej wersji gry.
  • The Kids of Maaskantje - holenderski gang uliczny składający się z ludzi inspirowanych holenderskim serialem telewizyjnym New Kids. Mieli oni mieć nielegalny warsztat samochodowy działający podobnie do warsztatu Benny'ego z GTA Online oraz mieli oni dawać misje typu Import/Export dla Lauren.
  • Weller Crime Family - mały gang składający się z rodziny Wellerów, która przybyła z Nowej Zelandii. Z plików gry można się dowiedzieć, że pewni członkini tej rodziny miała się nazywać Isabella. Ponadto, rodzina Wellerów miała dawać misję dla Kevina i Lauren o nazwie Łącznik z Nową Zelandią (ang. New Zealander Connection). Niestety, nic więcej o tej misji nie wiadomo.
  • Whiteberry Crime Family - rodzina pochodząca z Irlandii. Z jednego pliku audio można wywnioskować, że rodzina Whiteberrych miała rywalizować z rodziną Wellerów.
  • The Pact - gang uliczny składający się z ludzi, którzy pochodzą z krajów dawnego Bloku Wschodniego (Rosja, Ukraina, Polska, Czechy itp.). Brak jakichkolwiek innych informacji
  • Speed Over Bitches - gang związany z nielegalnymi ulicznymi wyścigami. Z plików tekstowych wynika, że boss gangu miał ksywkę "Velocity", a w innym pliku pisze, że ten gang miał jeździć m.in. Sultanami RS oraz Banshee 900R.
  • Klagand Crime Family - szwedzka rodzina. Nic więcej nie wiadomo o tym gangu.
  • Rainier Yardies - jamajski kartel narkotykowy. Brak jakichkolwiek innych informacji o tym gangu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki