FANDOM

GRA

Grand Theft Auto: Los Detroi

Producent: Rockstar North
Wydawca: Rockstar Games
Silnik: RAGE
Platformy: PC, XBOX 360, PlayStation 3
Data wydania: 5 grudnia 2005 (XBOX 360, PC), 20 listopada 2006 (PlayStation 3)
Dystrybucja: DVD (XBOX 360, One)
Kategoria wiekowa: ESRB: A
PEGI: 18
Protagonista: Lance Clarkson, Emily Sunset
Czas akcji grudzień 1994
Lokalizacja: Los Detroi

Oficjalny theme

Misje w GTA: Los Detroi

Grand Theft Auto: Los Detroi - gra komputerowa stworzona przez Rockstar North, a wydana przez Rockstar Games. Jest to ósma gra z serii Grand Theft Auto, pierwsza gra Rockstara wydana na silniku RAGE i jedyna gra z serii GTA oparta na tym silniku będąca częścią uniwersum 3D. Na komputery osobiste i XBOX 360 została wydana 5 grudnia 2005 jako jedna z pierwszych gier na wymienioną konsolę. Na konsolę PlayStation 3 została wydana 20 listopada 2006.

Historia i spekulacjeEdytuj

Po sukcesie Grand Theft Auto: San Andreas, Rockstar od razu wziął się do roboty nad następną częścią. Rockstar nawiązał współpracę z Microsoftem, przez co uzgodniono, że Rockstar dostanie prototypy nowego XBOX-a, który miał się ukazać na końcu 2005 roku. Gwiazdy Rocka zaczęli pracować nad grą już na parę miesięcy przed premierą San Andreas. Pierwsze plotki o grze pojawiły się w czerwcu 2004. Podczas jednego z wywiadów, dziennikarz spytał Dana Housera Co po San Andreas?, Houser chwilę się zastanowił i odpowiedział Silnik gry jest aktualnie tworzony, mamy już parę pomysłów, ale póki co nie ma mowy o jakichkolwiek szczegółach. Nie wzbudziło to specjalnego zaskoczenia. 

blablabla, trailer, blablabla, screeny, blablabla, kolejny skandal, blablabla, trailer, blablabla, data premiery, blablabla gameinformer, blablabla, jeszcze inny skandal, blablabla, premiera

FabułaEdytuj

Za pomysł na fabułę dziękuję S13 Polska, który napisał to w temacie na gta-five.pl, któremu perfidnie to zerżnąłem. Jeszcze raz dziękuję.

Gra opiera się na dwóch bohaterach różnej płci i rasy - Lance'a Clarksona i Emily Sunset. Lance jest afroamerykaninem, ma 25 lat. Mieszka z bogatą rodziną w Tuxedo w Los Detroi. Ma ojca, Dave'a, matkę Jennifer i siostrę, Paulę. Mieszkają w willi z basenem i kortem tenisowym. Chodził na studia, gdzie poznał kilku kumpli, będących gangsterami. Pewnego razu obejrzał film gangsterski i zainteresował się tym życiem. Zaczął się przestępczością na mniejszą skalę, typu napady na osobnych ludzi i mniejsze sklepy.

Drugim bohaterem jest Emily Sunset. Jest ona białoskórą, rudowłosą modelką, której sława zaczęła powoli mijać. Zajęła się tym, co przynosiło jej sławę na krótką chwilę. Z grzecznej dziewczynki zamieniła się w małą narkomankę. Celowo pokazywała się publicznie z narkotykami lub alkoholem, by zwrócić uwagę mediów. Pewnego razu, każdy o niej całkowicie zapomniał, ponieważ Emily nie chciała zażywać narkotyków. Postanowiła napaść na mały sklep w Tuxedo, kawałek od domu Lance'a. Lance wtedy robił tam zakupy. Zamaskowana Emily napadła na sklep i zabrała Lance'a jako zakładnika. W drodze ucieczki przed policją, trwała ich rozmowa. Zaprzyjaźnili się. Po tym, zdecydowali się działać wspólnie.

COMING SOON

Więcej z Fandomu

Losowa wiki