FANDOM

Grand Theft Auto: Tales from Liberty City Episode 1 to pierwszy epizod z serii Grand Theft Auto: Tales from Liberty City wyprodukowany przez Rockstar North, a wydany przez Rockstar Games 15 sierpnia 2014 roku. 

Epizod pierwszy wprowadza parę zmian w Liberty City takie jak:

- Middle Park zmienia nazwę na Algonquin Park, gdzie widoczne są kwitnące, zielone drzewa a grafika jest o wiele lepsza niż w Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony,

- Liberty City jest o wiele bardziej słoneczne,

- Statua Radości jest trochę większa, a zamiast kubka kawy trzyma flaszkę wina,

- W Algonquin Park pojawia się oczko wodne przypominające głowę kosmity ( zresztą tak samo jak tamte jezioro ),

- Na ulicach można zauważyć przechodnia, który wygląda identycznie jak Franklin Clinton. Gdy się go zaczepi, może nas zaatakować karabinem maszynowym. Może to być Easter Egg z którego wynika, że Clinton przeprowadził się do tego miasta, skin tej postaci pojawia się tylko w godzinach od 10 do 01 w nocy.

- Gangi The Lost i Angels of Death nie istnieją, a na ich miejscu pojawiają się cztery gangi ( w pierwszym epizodzie bohaterem jest członek jednego z tych gangów ).

Fabuła:Edytuj

Jack McGrath mieszka w Liberty City od 26 lat i jest członkiem gangu Liberty Rage. Pewnego dnia jego rodzice giną w wypadku samochodowym, a w ich mieszkaniu wybucha pożar. Rozpaczony Jack wyprowadza się z Bohan do Algonquin do sporej kawalerki ufundowanej przez jego kolegę. By zpłacić dług wdzięczności protagonista postanawia napaść na bank, co mu się udaję. Po oddaniu pieniędzy zaczyna pracować dla włoskiej mafii Rodziny Bonucci.

Zobacz też:Edytuj

GTA: TFLC/Misje

GTA: TFLC/Kody

Ciekawostki:Edytuj

  • w GTA: TFLC możliwa jest eksploracja świata podwodnego. Woda w Liberty jest bardzo czysta, a w niektórych wrakach można znaleźć walizkę z pieniędzmi ( ok. 14 000 USD ).
  • Na samym dnie Liberty ( Oceanu wokół Liberty City ) znajduje się jaskinia do której można wejsć tylko, gdy wbije się kod: JHKFB54 ( Nieśmiertelność ). W tejże jaskini zauważyć można sylwetki różnych stworzeń, a w pewnej części jaskini można znaleźć martwego kosmitę. Znajdując truchło, odradzasz się w szpitalu.
  • Na niektórych ścianach w opuszczonych blokach widoczne są graffiti z logiem The Lost i napisami takimi jak: LOST 4EVER, LOST AND DAMNED 2014, REMEMBER JONATHAN K.,TP We kill you, avenge brothers!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki