GRA

GTA: LV
Grand Theft Auto Las Vallas

Producent: Rockstar North
Wydawca: Rockstar Games
Silnik: RAGE
Platformy: PlayStation 3/4, XBOX 360/One, Windows 7/XP/Vista

Premiera na PS3/4
1 lipca 2014
Premiera na XBOX 360/One
1 lipca 2014
Premiera na Windows 7/XP/Vista
1 lipca 2014

Dystrybucja: DVD, Blue-ray
Czas akcji: Lato 2014
Miejsce akcji: Las Vallas
Protagonista: Nieznany

Grand Theft Auto Las Vallas to gra wyprodukowana przez Rockstar North, a wydana przez Rockstar Games 1 lipca 2014 roku. 

Fabuła:Edytuj

Głównym bohaterem tej gry jest Protagonista, imigrant z Anglii, który przyleciał do miasta Las Vallas w poszukiwniu lepszej pracy. Jego kuzyn, Dave zatrudnił go jako baristę w barze McBarrian. Podczas jednej z bijatyk w barze poznaje rosyjskiego członka mafii, Vladimira Brunova, który wciąga go w gangsterskie życie. Jednak praca nie była prawdziwym powodem przyjazdu protagonisty do Las Vallas. Chłopak musi wyrównać rachunki ze starym znajomym. Z Nico Bellicem. 

Gampley i o grze:Edytuj

Tak jak w poprzednich częściach serii, gracz obserwuje rozgrywkę w trybie TPP (zza pleców protagonisty). Świat gry jest otwarty, gracz może w nim poruszać się w dowolny sposób - biegać, skakać, pływać bądź używać różnorakich pojazdów - samochodów, samolotów, łodzi i helikopterów. Może również walczyć z wrogami za pomocą całej gamy broni - od broni białych do ładunków wybuchowych. Podczas walki możliwe jest chowanie się za ścianami, samochodami itp., dostępny jest również tryb auto-celowania. Pojawiają się również dwa nowe sporty w które możesz grać: bejsbol i koszykówka. 

Aby pchać fabułę do przodu, gracz musi kończyć misje; jednak tak samo jak w pozostałych częściach serii, może to robić kiedy tylko zechce. Kiedy podczas gry zacznie popełniać przestępstwa, zaczną go ścigać służby porządkowe. Ich rodzaj określany jest przez pięciostopniowy poziom złej sławy. Podobnie jak w GTA V, gracz może uciec przed policją, niezależnie od poziomu poszukiwania.

Dzięki internetu w telefonie, tablecie, laptopie lub komputerze gracz może kupywać domy, interesy, pojazdy, a nawet jedzenie, które odnawia poziom życia gracza, kiedy to podejdzie do drzwi i odbierze pizzę lub zestawy w Burger Shocie. 

Jeśli znudziły ci się piosenki puszczane w radiu w grze możesz podejść do radia znajdującego się w każdej sypialni i je właczyć, potem możesz wybrać jakieś piosenki z internetu w prawdziwym świecie ( o ile taki macie ) i słuchać.

Jeśli misja nie uda się za trzecim razem tak samo jak w Grand Theft Auto V możesz ją pominąć, a potem w każdej chwili możesz powtarzać misję w jednej z zakładek menu pauzy. 

Z Grand Theft Auto V powraca większa swoboda w dostosowywaniu wyglądu protagonistów do własnych upodobań (przez ubrania, tatuaże, biżuterię i fryzury). Możliwy jest również tuning samochodów (nie tylko wizualny, da się także zmienić osiągi danego modelu) oraz kupowanie dodatków (tłumików, celowników) do broni.

Zobacz też:Edytuj

Grand Theft Auto Las Vallas/Misje

Więcej z Fandomu