FANDOM

Grand Theft Auto Origins to gra wydana przez Inwidual Studios wraz z Rockstar Games, stworzona przez EA oraz Rockstar North.

Ogólnie o grze:Edytuj

Tak jak w Grand Theft Auto V gra jest w trybie TPP ( zza pleców protagonisty ), w grze można przełączać się między trzema postaciami ( Protagonista, Trevor oraz Franklin, natomiast Michael jest kontrolowany tylko w dwóch misjach ).  Dodano również rozbudowany celownik z Grand Theft Auto IV. Pod czas jazdy samochodem ( szczególnie podczas pościgów ) można swobodnie namierzyć cel i go zabić. HUD przypomina prostokątną tabelkę, dzięki której można od razu wybrać broń.

Pojawiła się mapa z Grand Theft Auto VI: San Andreas Stories, dodano również nową lokalizację: Rajską Wyspę, na której można zakupić posiadłości ( od 2 000 000 do 10 000 000 dolarów ) na którą można się dostać poprzez metro ( a do Las Venturas i San Fierro poprostu autostradą ).

Fabuła:Edytuj

Do Los Santos przyleciał Kenny Lewis, czarnoskóry mieszkaniec Vice City. Po wielu potyczkach z Ballasami spotyka Trevora Philipsa i Franklina Clintona z którymi się zaprzyjaźnia. Od tej pory postanawiają po raz kolejny napadać na banki tym razem oczekując większe sumy pieniędzy.

Grand Theft Auto Origins/Misje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki