GRA

Grand Theft Auto VI

Logo
Producent: Rockstar North
Wydawca: Rockstar Games
Silnik: RAGE
Platformy: PS3, PS4, XBOX 360, XBOX One, PlayStation Portable
Data wydania: 1 luty 2014
Dystrybucja: DVD (XBOX 360, One)

Blu-ray (PlayStation 3,4) UMD (PSP)

Kategorie wiekowe: ESRB: M

PEGI: 18+
ACB: R18+
USK: 18+

Protagonista: Timothy Speel
Lokalizacja: Vice City
 Grand Theft Auto VI to jedna z gier z serii Grand Theft Auto wyprodukowana przez Rockstar North, wydana przez Rockstar Games. Gra zostanie wydana 20 grudnia 2013 roku na PlayStation 3, 4, PlayStation Portable, XBOX 360, One oraz PC (Vista, 7, 8)

Gameplay:Edytuj

Tak jak w poprzednich częściach serii, gracz obserwuje rozgrywkę w trybie TPP (zza pleców protagonisty). Świat gry jest otwarty, gracz może w nim poruszać się w dowolny sposób - biegać, skakać, pływać bądź używać różnorakich pojazdów - samochodów, samolotów, łodzi i helikopterów. Może również walczyć z wrogami za pomocą całej gamy broni - od broni białych do ładunków wybuchowych. Podczas walki możliwe jest chowanie się za ścianami, samochodami itp., dostępny jest również tryb auto-celowania.

Aby pchać fabułę do przodu, gracz musi kończyć misje; jednak tak samo jak w pozostałych częściach serii, może to robić kiedy tylko zechce. Kiedy podczas gry zacznie popełniać przestępstwa, zaczną go ścigać służby porządkowe. Ich rodzaj określany jest przez pięciostopniowy poziom złej sławy. Podobnie jak w GTA IV, gracz może uciec przed policją, niezależnie od poziomu poszukiwania.

W serii, stworzony został świat podwodny i możliwość jego eksploracji za pomocą specjalnego ubioru, który można znaleźć w niektórych łodziach. Możliwe jest wykorzystywanie spadochronów do skakania z budynków. Każdy protagonista posiada smartfona z kilkoma aplikacjami, które można wykorzystywać do kontaktowania się z przyjaciółmi czy skorzystania z Internetu. Przy użyciu Internetu dostępnego w grze, gracz może kupować domy, interesy, może również grać na giełdzie.

W Grand Theft Auto VI powraca większa swoboda w dostosowywaniu wyglądu protagonisty do własnych upodobań (przez ubrania, tatuaże, biżuterię i fryzury). Możliwy jest również tuning samochodów (nie tylko wizualny, da się także zmienić osiągi danego modelu) oraz kupowanie dodatków (tłumików, celowników) do broni.

W telefonie mamy możliwość ściągania różnych aplikacji, tapet, dzwonków i innych fajnych aplikacji. 

Fabuła:Edytuj

Protagonistą tej gry jest Timothy Speel, trzydziestoletni amerykanin mieszkajacy wcześniej w Carcer City. Został zdradzony przez kolegę, który okazał się agentem FIB i kazał mu wyjechać do Vice City. Wściekły Tim po wyjściu z jadącego auta uciekł na lotnisko i wyleciał do VC. Zaczął pracować dla kolegi poznanego na Lifeinvaderze, Kata Suenga.

Zobacz też:Edytuj

Grand Theft Auto VI: Misje

Źródło:Edytuj

GTA Wiki

Więcej z Fandomu