FANDOM

Grand Theft Auto VI: San Andreas Stories to gra stworzona przez Rockstar North we współpracy ze studiami: Electronic Arts oraz Rocksteady Studios i wydana przez Rockstar Games na XBOX One, Playstation 4 i PSVita.

Ogólnie:Edytuj

Do GTA VI: San Andreas Stories powraca HUD z Grand Theft Auto V, lecz tym razem grafika broni jest nowsza i bardziej realistyczna. W górnym, prawym rogu ekrany pojawia się zielona, pionowa kreska, która oznacza ilość życia gracza. W tej grze nie sterujemy trzema bohaterami, ale tylko dwoma. Celownik jest ten sam z GTA V, lecz został ulepszony dzięki czemu od razu namierza cel. Tym razem dialogi są puszczane na górze i dole w różnych kolorach ( aby wiedzieć, która postać mówi ).

Mapa San Andreas w GTA VI: SAS przypomina tą z GTA V. Widać na niej tylko Los Santos i Blaine County. Aby dostać się do Green Terra County trzeba wykonać wszstkie misje w Los Santos i Sandy Shore's, aby zdobyć bilet na statek ( lub samolot ).

Pojawiają się niektóre samochody z prawdziwego świata. np: Audi A4, 5, A6, Seat Leon, Citroen Picasso, BMW e46 oraz Nissan GT-R.

W San Andreas Stories możliwa jest gra w piłkę nożną i siatkową. Powraca również koszykówka.

Fabuła:Edytuj

Joe Jankowski, 25-letni amerykanin polskiego pochodzenia, jest jedynym, biało skórym członkiem rodzin z Chamberlain Street. Podczas jednego z napadów sklepu monopolowego zabija kasjera i zostaje skazany na dwa lata więznienia. Po przesiedzeniu kary postanawia opuścić Rodziny z Chamberlain Street i pracować na siebie, aby móc żyć jak każdy inny obywatel San Andreas. Niestety. Po raz drugi Joe zostaje skazany, jednak nic nie zrobił. Furgonetka jadąca z rzezimieszkiem eksploduje, a on sam spada do wody i dopływa do brzegu. Poznaje Trevora Philipsa, który proponuje mu współpracę.

Od tego czasu Joe staje się znany w San Andreas jako jeden z najniebezpieczniejszych rabusiów w całym stanie.

Bohaterzy:Edytuj

Joe Jankowski - amerykanin polskiego pochodzenia. Zostaje wrobiony w morderstwo przez co ucieka do Sandy Shores wraz z Trevorem Philipsem.

Trevor Philips - dobry znajomy Joe. Pomaga mu stać się znanym człowiekiem.

Lamar Davis

Michael De Santa

Franklin Clinton

i inne postacie z Grand Theft Auto V.

Misje:Edytuj

Zobacz: Grand Theft Auto VI: San Andreas Stories/Misje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki