FANDOM

POSTAĆ

Kevin Stephens

Pojawia się w: Grand Theft Auto: Rainier
Znany również jako: Kev

Pan Żółty (ang. Mr. Yellow)

Status: Żywy
Wzrost: 1,90 m
Data Urodzenia: Późne lata 60-te XX wieku
Miejsce urodzenia: Uptown Algonquin, Liberty City
Narodowość: Amerykanin
Rodzina: Darius Stephens† (syn)

Joan Stephens (była żona)
Nienazwany ojciec
Nienazwana córka

Pojazdy: Biały Declasse Merit drugiej generacji, wybór gracza
Głos: Michael Madsen

Kevin Stephens jest jednym z dwóch protagonistów w Grand Theft Auto: Rainier.

PrzeszłośćEdytuj

Kevin Stephens urodził się w późnych latach sześćdziesiątych w Liberty City. Kiedy miał on około 17-stu lat, jego ojciec nauczył go jak korzystać z broni palnej. Na początku lat 90-tych Kevin ożenił się z Joan. Przenieśli się oni do Rainier w 2002, a sześć lat później rozstali się ze sobą. Joan ze swoją córką wróciły do Liberty City, a Darius został ze swoim ojcem.

Wydarzenia w GTA: RainierEdytuj

NOTKA OD AUTORA: Ta sekcja będzie rozwijana wraz z postępem w pisaniu fabuły.

Kiedy Kevin dowiaduje się o śmierci swojego syna oraz o tym, że jej powodem było zabójstwo, postanawia on wziąć sprawy w swoje ręce i znaleźć osobę, która dokonała zbrodni. Dzięki telefonowi, który otrzymał jako rzecz znalezioną na miejscu zbrodni, Kevin poznaje Lauren Todd, dla której wykonuje kilka zadań, które dotyczą rozprawiania się z dłużnikami Lauren. Wśród nich poznaje Joe'a Colemana, który dobrze zna świat przestępczy Rainier. Kevin i Joe biorą udział w spotkaniu z szefem gangu Duwamish Criminals, w wyniku którego Kevin wykonuje kilka przysług dla niego.

CiekawostkiEdytuj

  • Rockstar Games postanowił złożyć hołd jednemu z ważniejszych momentów w karierze aktorskiej Michaela Madsena (wystąpienie we "Wściekłych Psach"). W jednej z misji Kevin mówi, że wszyscy biorący w niej udział dostają ksywki od kolorów. Sam nadaje sobie pseudonim "Pan Żółty".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki