FANDOM

Las Vallas to fikcyjne miasto, w krótym toczy się akcja gry Grand Theft Auto Las Vallas. Miasto jest ulokowane w fikcyjnym stanie San Andreas. Znajduje się 20 km na zachód od Los Santos. Lokacja pojawia się w GTA po raz pierwszy. 

Położenie:Edytuj

Las Vallas znajduje się w południowozachodniej części stanu San Andreas, 20 kilometrów dalej od Los Santos. Oba miasta są do siebie bardzo podobne. Do Los Santos z Las Vallas można dolecieć lup dopłynąć. W połowie fabuły GTA: LV będzie to możliwe.

Dzielnice i podział:Edytuj

Las Vallas podziela się na cztery części: północny Las Vallas, południowy Las Vallas, wschodni Las Vallas, zachodni Las Vallas. Każda część miasta liczy około dziesięć dzielnic. 

Ciekawe miejsca:Edytuj

  • Anielski młyn ( parodia Diabelskiego młynu )
  • Garnier Bross Studio ( wytwórnia filmowa parodiująca Warner Bross )
  • Fabryka lodów
  • Dom rzeźnika
  • Rynek

Ciekawostki:Edytuj

  • Strzelając z bazuki do jednego z logów firmy Rockstar możemy wpaść pod teksturę, potem pojawia się czarny ekran z muzyczką tą samą co na początku Grand Theft Auto V i napis Los Santos. Wtedy możemy poruszać się po tym mieście jednak po paru minutach pojawia się pięć gwiazdek i od razu policja może cię zabić. Gdy już opuścisz LS niestety twój zapis ulegnie usunięciu i będziesz musiał zacząć grę jeszcze raz. 
  • Gdy wejdziesz do domu rzeźnika, moderca od razu poderżnie ci gardło. Potem pojawia się cutscenka z perspektywy gracza. Przy jego ciele stoi rzeźnik mówiąc: Już nigdy stąd nie wyjdziesz! I wykańcza gracza. Po tym incydencie gracz już nie może wejść do domu rzeźnika, a gdy jesteś w kryjówcę i rozpoczniesz grę pojawia się skin rzeźnika mówiący to samo. 

coming soon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki