FANDOM

Los Playaz: Danny Kowalski - dodatek DLC do gry Los Playaz, zmieniający protagonistę na Danny'ego Kowalskiego, postaci występującej w GTA San Andreas i GTA IV. W obu grach odegrał jedną z ważniejszych ról. Poza nowymi misjami i fabułą, DLC nic nie zmienia. Wygląd bohatera, w przeciwieństwie do oryginalnego Los Playaz jest przymusowy.

FabułaEdytuj

Głównym bohaterem gry jest Danny Kowalski - początkowo gangster z Los Santos (1992), potem współpracownik rosyjskiej mafii w Liberty City (2008), a teraz współpracownik Trevora Philipsa, mieszkający w Sandy Shores. Pracuje z nim, ponieważ po powrocie do Los Santos w 2010, okazał się być bezużytecznym starym prykiem dla gangów, więc postanowił się zaszyć daleko od miejskiego zgiełku, gdzie trafił na Trevora, z którym się zaprzyjaźnił i zaczął współpracować. Z tego co wiadomo, poznali się, gdy Trevor zrobił kłótnię w barze, gdzie aktualnie przebywał Danny. Cechą charakterystyczną Danny'ego jest jego czarny Sanchez, którego używał we wszystkich grach, w których występował.

DLC jest NIEKANONICZNE z oryginalnym Los Playaz i jest to jedynie projekt poboczny. "Rozgrzewka" przed LP.

Misje będą pojawiały się nie w kolejności - będę sobie przeskakiwał z misji na misję.

MisjeEdytuj

TrevorEdytuj

FIBEdytuj

FranklinEdytuj

TrevorEdytuj

FranklinEdytuj

MichaelEdytuj

CatalinaEdytuj

Koniec gryEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki