FANDOM

Gameplaye są dostępne z dubbingiem.

Grand Theft Auto V - Trailer #1Edytuj

wydany 2 listopada 2011

http://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs

Taki jak wyżej, tyle że zamiast ujęć z V są z LP i nie ma żadnego narratora.

Los Playaz - oficjalny film z rozgrywkiEdytuj

wydany 11 maja 2012

dubbing po polsku

Lektorka: EA Games oddaje graczom Los Playaz - świat, w którym rozgrywka wieloosobowa zachowuje znaną z Grand Theft Auto swobodę. Tutaj nikt Ci nie powie, co masz robić. Gracze mogą zwiedzać piękny, olbrzymi świat. Składa się on z miasta Los Santos i rozległych terenów pozamiejskich. Rozległa, satyryczna wersja współczesnej południowej Kalifornii. Z jej górami i oceanami, luksusowymi sklepami i centrami handlowymi, dzielnicami biedy i specyficzną przyrodą, plażami i lasami, wyszukaniem i absurdem, chciwością i hipokryzją. Mapa jest ogromna i bardzo zróżnicowana. Kiedy twoja głowa będzie pękać od słońca, możesz pojechać w góry, aby pojeździć na skuterze śnieżnym Możesz zwiedzać świat sam bez usługi wieloosobowej, jak i z innymi graczami.

Lektorka: Gra połączy żywy i dynamiczny świat pełen nieszablonowych osobowości z wieloma nowymi rozwiązaniami. Po raz pierwszy w serii GTA spotkamy nie jednego, lecz trzech protagonistów, których będzie można utworzyć, według naszej myśli. Tworząc fabułę, postawiono na stare, dobre pomysły, które przyniosły graczom wiele wspomnień. Jednym z bohaterów jest Thomas - członek mafii, musi odpracować hajs stracony w transakcji narkotykowej. Drugi to Lamar - gangster, który po ucieczce z więzienia zmuszony jest do pracy dla skorumpowanych gliniarzy, chcąc nadal pomóc swojej rodzinie. Trzeci to Mike-Claude. Ścigant. Miał kumpli, jednakże stali się oni wrogami w ucieczce przed policją. Trafia do Los Santos, gdzie zakłada swój gang miłośników jazdy za kółkiem i stara się zdobyć tereny. Gracz może stworzyć trójkę bohaterów za pomocą kreatora postaci. Możliwości ich stworzenie są bardzo rozległe. Od twarzy, do rodzaju paznokci. Wprowadzenie trzech głównych bohaterów pozwoliło na splecenie zarówno narracji, jak i struktury indywidualnych misji w jedną, nierozerwalną całość. Pozwala uczynić to misje o wiele bardziej bogatszymi i ekscytującymi. Dostęp do trzech głównych postaci pozwala też na małe pofolkowanie podglądactwu, gdyż w każdym momencie możemy zajrzeć do ich kumpli i zobaczyć, co robią w wolnym czasie. Trzech głównych bohaterów łączy swoje siły, aby zrobić serię napadów, które pozwolą im żyć na poziomie lub wyjść z tarapatów.Świat jest nie tylko olbrzymi, ale również przepełniony ogromem ciekawostek i zadań. Na początku warto dodać, że w Los Playaz auta są licencjonowane, a ich ilość powala. Oczywiście, skoro jednym z bohaterów jest wyścigowiec, nie może zabraknąć tuningu. W najnowszym sandboksie EA Games gracz dostaje możliwość dostosowania samochodu według własnej myśli w warsztatach Pay N' Spray. Od kolorów karoserii, przez kolory świateł po sposób otwierania drzwi. System tuningu jest najbardziej rozległy ze wszystkich gier komputerowych. Naklejki, malowania, kolor świateł, same światła, lusterka, bieżnik opon, kolor felg, paski na oponach i tak dalej. Jednakże prawdopodobnie najważniejszą cechą tuningu w Los Playaz jest powrót systemu Autosculpt. Oprócz tego można dostosować wnętrze samochodu - radio, kierownica, fotele, ale warto pamiętać także o innym wnętrzu. Pod maską znajduje się ograniczona liczba koni. Można ją zwiększyć kupując ulepszenia, które mogą drastycznie zmienić auto. Następnie, auta można użyć w wyścigach. Jednak można też stuningować nie tylko samochody - motory, łodzie, rowery, helikoptery i samoloty. Gra posiada znakomity system latania, łączący swobodę i przyjemność z realizmem i odrobiną zręczności. W doborze ubrań gracz sam może dobrać kolor ubrań, jego styl czy dodatki. Sprawia to, że każdy gracz może się wyróżniać. W grze można spotkać się z ogromem sportów do uprawiania typu tenis, golf, kolarstwo, koszykówka, futbol, baseball i tak dalej. Zostały opracowane z mistrzami w tej dziedzinie, EA Sports. Będąc na wodzie nie można przeoczyć rozległego świata podwodnego. Rafy koralowe, wraki, ukryte treści i tak dalej. Nie można pominąć także zwierząt do polowania, obserwowania i omijania z daleka. Na ulicach Los Santos i jego pobliskich terenów zobaczysz dziwaków, żyjących w swoich światach, którym chcą się podzielić z innymi. Duży nacisk został położony także na mechanikę gry, aby uczynić każdy aspekt gry równie zabawnym i przemyślanym, jak i obszernym. Wszystko - od strzelania i aut, po jazdę na rowerze jest doskonale dopracowane i robi frajdę. Jednak, oprócz tych wszystkich rozrywek ludzie muszą też myśleć o prawdziwej pracy. Jakkolwiek sympatyczni byliby ci ludzie, są oni groźnymi rabusiami, i żeby się utrzymać, są oni zmuszeni do tego, aby przygotowywać i wykonywać coraz bardziej ryzykowne napady. Gracz osobiście przygotowuje skoki, a potem ustala jak i w jakim składzie zostaną wykonane. Po podziale łupów sam zdecydujesz, na co przeznaczysz swoją dolę. Może to być wszystko - od rozsądnych inwestycji, ubrań, tatuaży i broni, po ryzykowne pomysły, takie jak akcje różnych spółek lub nieruchomości w Los Santos. Rozgrywka wieloosobowa pozwala na połączenie dynamicznego świata pełnym nieszablonowych akcji ze swobodą i zabawą. Ponadto, możesz też się bawić w klasycznych trybach sieciowych - wyścigach, deathmatchach, Capture the Flag itp. Każdy może zaprojektować własne mapy do wybranych przez siebie trybów. Stworzoną zawartość będzie można również udostępnić światu. Warto też sięgnąć po twórczość innych. Los Playaz to doskonałe połączenie strzelanki z grą wyścigową w otwartym dla gracza świecie. Gra jest pełna możliwości, świetnie dopracowana pod każdym względem. Do zobaczenia w grze.

Los Playaz - "The Show Must Go On" Official Trailer #1Edytuj

wydany 14 maja 2013

Trailer jak tutaj, tyle, że zamiast cut-scenek z GTA V są z Los Playaz

Los Playaz - Thomas. Lamar. Mike-Claude.Edytuj

Thomas:Edytuj

http://www.youtube.com/watch?v=EFL2a3Kfx44

(to samo tylko w Los Santos i są cut-scenki z LP)

Lamar:Edytuj

http://www.youtube.com/watch?v=M_F2nsagnx8

(to samo tylko w Los Santos z LP i są cut-scenki z LP)

Mike-Claude:Edytuj

http://www.youtube.com/watch?v=0yFSbuLgraI

(to samo tylko w Los Santos i cut-scenkami z LP)

Wszystkie trzy wydane na E3 2014

Los Playaz - reklama telewizyjnaEdytuj

Pojawił się w telewizji 25 czerwca 2014.

Muzyka: http://youtu.be/Xz9DX_VMXdI?t=26s do rozpoczęcia wokalu

Zwykły pokaz miasta, strzelanin i pościgów.

Los Playaz - Coming For Xbox One & PC.Edytuj

Wydany 24 marca 2014

Muzyka: http://www.youtube.com/watch?v=q4gMfdfRRnA

Pokazówka fabuły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki