FANDOM

GRA

Los de Vita

Producent: Epic Games Poland
Wydawca: Epic Games
Silnik: Unreal Engine 4
Platformy: PC
Xbox One
PlayStation 4
Data wydania: PC:
14 lipca 2015
PS4:
14 lipca 2015
XOne:
14 lipca 2015
Dystrybucja: 9 płyt DVD (PC)

4 płyty DVD (Xbox 360) płyta Blu-ray (PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One)

Kategoria wiekowa: ESRB: M+
PEGI: 18
Protagonista: Luís de Assis Ferreira
Czas akcji 2015
Lokalizacja: Los de Vita

Los de Vita - gra akcji z elementami gry sportowej o otwartym świecie, prezentowana z perspektywy trzeciej osobowy, stworzona przez Epic Games Poland, wydana przez Epic Games. Jest pierwszą częścią serii Los de Vita oraz pierwszą grą Epic Games działającą na Unreal Engine 4. Pojawiła się na PlayStation 4, Xbox One i PC 14 lipca 2015 roku.

Los de Vita oferuje graczom do zwiedzania otwarty świat tytułowego miasta, wzorowanego na prawdziwym Rio de Janeiro. Wielkością przypomina nieco powiększoną mapę Grand Theft Auto: San Andreas. Oprócz miasta, można znaleźć także pobliskie tereny pozamiejskie. Akcja gry toczy się w roku 2015 - gracz rozpoczyna grę jako biedny mieszkaniec jednej z brazylijskich fawel, dla którego - jak dla większości ludzi jego pokroju - liczą się tylko przestępstwa i piłka nożna.

Gra działa na silniku Unreal Engine 4 autorstwa Epic Games. Jest to pierwsza gra tego studia, która na tym silniku działa. Dzięki wykorzystaniu UE4, Los de Vita oferuje najwyższej jakości grafikę, wysokiej rozdzielczości tekstury i przyzwoitą fizykę ciał, pojazdów i obiektów.

RozgrywkaEdytuj

Los de Vita to gra akcji o otwartym świecie z perspektywy trzeciej osoby, która posiada kryminalno-dramatyczną fabułę, tak jak seria Grand Theft Auto. Cechą odróżniającą Los de Vita od tej serii jest możliwość grania w sport tam niedostępny, jakim jest piłka nożna. To na nią jest położony znaczny nacisk fabularny. Po świecie Los de Vita gracz może się poruszać pieszo, pływając lub poruszając się za pomocą szerokiej gamy pojazdów, obejmującej samochody, samoloty, łodzie, helikoptery, odrzutowce, promy, poduszkowce, pociągi, motocykle i rowery.

Otwarte środowisko oraz nieliniowa rozgrywka pozwalają graczowi na eksplorację i wybór sposobu, w jaki chcą grać w grę. Mimo że ukończenie misji fabuły głównej jest wymagane do robienia postępów w grze, oraz odblokowywania części zawartości, gracze nie są zmuszeni do ich wykonywania i mogą je robić, kiedy chcą. W przerwach między misjami można zwiedzać miasta, korzystać z restauracji, salonów usługowych (np. chirurg plastyczny, fryzjer, salon tatuażu i inne), zbierać rozrzucone po mapie rzeczy, robić zdjęcia, wykonywać szalone skoki lub siać zamęt na ulicach miast, walcząc z gangami, policją i innymi służbami porządkowymi.

Dodatkowym źródłem przychodu są rozmaite misje poboczne i zadania. Można tu się wcielić w rolę policjanta, lekarza, strażaka lub taksówkarza, zwyczajnie wsiadając do odpowiedniego pojazdu i wciskając konkretny przycisk. Oprócz tego, możemy też rozgrywać coś na wzór akcji z serii Saints Row, przedstawionych tu jednak jako zwyczajna misja poboczna od jakiejś postaci.

TBA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki