Tylko dla Kevina Edytuj

  • Policjant – w tej misji pobocznej Kevin może wsiąść do radiowozu i skorzystać z komputera policji w Rainier w celu wyszukania najbardziej poszukiwanych przestępców w mieście lub zajęcia się drobnymi przestępstwami typu kradzież pojazdu czy strzelanina. Po zaliczeniu wszystkich przestępców, Kevin otrzymuje mundur policjanta, pałkę policyjną oraz powiększenie magazynku w pistoletach i strzelbach o 15%.

Tylko dla Lauren Edytuj

  • Import/Export – poprzez stronę internetową drk.8084840462:morenosrides.dnet (znajduje się ona w Dark Necie) Lauren otrzymuje listę pojazdów do ukradnięcia, które następnie należy przemalować, zmienić im rejestrację, a następnie przewieść do doków Rainier Industrial. Po wykonaniu wszystkich zleceń, Lauren ma możliwość zakupu wybranych pojazdów za niższą cenę niż w normalnym Internecie.

Dla obydwu postaci Edytuj

  • Zabójstwa na zlecenie – misja poboczna, do której ma się dostęp poprzez pewną stronę w Dark Necie. Po wybraniu celu do zabicia, gracz otrzymuje informacje o miejscu, w którym znajduje się pomoc w postaci broni i pancerza oraz o dokładnym miejscu pobytu celu. Po zamordowaniu celu należy sfotografować jego zwłoki, udać się do dowolnej kryjówki z komputerem, wejść na Dark Net i wrzucić zdjęcie ofiary na stronę. Po wrzuceniu zdjęcia, gracz otrzymuje na swoje konto pewną ilość pieniędzy, która zależy od trudności w zabiciu celu. Za zabicie wszystkich celów, gracz dostaje we wszystkich kryjówkach pancerz oraz opancerzonego Ballera LE (Lauren) i XLS-a (Kevin). Kevin i Lauren mają swoje własne cele do zabicia.
  • Handel narkotykami – kolejna misja poboczna korzystająca z Dark Netu. Poprzez handel narkotykami gracz może zwiększyć stan konta protagonistów. W celu zdobycia narkotyków można: albo znaleźć dilera na mieście i kupić od niego narkotyki (lub go zabić i przejąć jego towar), albo plądrować tereny należące do gangów. W przypadku wyboru drugiego sposobu, zaleca się posiadanie dobrej broni, pancerza oraz furgonetki, gdyż czasami miejsca, w których gang trzyma narkotyki mogą być strzeżone. Po zdobyciu narkotyków, gracz może wejść na stronę drk.4200690023:drugqueen.dnet, po czym może sprzedać towar.
  • Kierowca taksówki – prosty sposób na dodatkową kasę. Po ukradnięciu taksówki, gracz może przyjmować zlecenia od centrali, w których to gracz musi przewieźć osobę lub grupę osób z punktu A do B. Czasami, pasażerowie mogą sobie życzyć powolnej jazdy, szybkiej jazdy lub konkretnej stacji radiowej grającej w taksówce. Za spełnienie zachcianek pasażerów, gracz otrzymuje dodatkową sumę pieniędzy w ramach „napiwku”.
  • Unikalne skoki kaskaderskie – na terenie Rainier rozsiano 50 skoków kaskaderskich. Wykonanie wszystkich z nich odblokowywuje możliwość dokonania upgrade'u Hakuchou do Hakuchou Customa ($140,000), Double T do Double T Customa ($120,000) i Tampy do Drift Tampy ($469,000).
  • Wyścigi uliczne – gracz ma możliwość wzięcia udziału w dziesięciu nielegalnych wyścigach ulicznych. Za każdy jeden wyścig gracz otrzymuje pewną ilość pieniędzy (suma pieniędzy zależy od pozycji, na której gracz ukończył wyścig), a co dwa wyścigi wygrane na pierwszym miejscu - upgrade dla danego pojazdu. Występują też pewne bonusy.
  • Zapomniane pojazdy – w Rainier znajduje się 6 klasycznych pojazdów (3 dla Kevina, 3 dla Lauren), które mogą zostać odnalezione, a następnie odrestaurowane w TransFenderze.

Więcej z Fandomu