FANDOM

Sean zerwał się o siódmej rano. Pod domem stał J-Roo palący papierosa.

- O, siema czarnuchu... Dawno cię nie było...- mówi paląc.

- Tja... Co u ciebie JR? - zapytał Sean.

- Ach, pieprzone Ballasy odebrały nam Grove Street. Trzeba go odbić. Idź do Casey'ego po Micro Uzi. - rzekł JR i odszedł. Jackson zadzwonił do drzwi Black'a. Casey wyszedł na dwór z walizką. 

- Siema, stary. Masz tu gnata. Zaczekaj, zadzwonie po Martina i Kyle'a. - powiedział Casey i wstukał numer Martina.

- Eeee, yo, ziom, mówi Casey. Słuchaj... Gdzie jesteś? Aaaa w domu... To szybko wychodź. Nie pier*ol! Chodź! - krzyknął Casey do słuchawki i schował telefon do kieszeni.

- Jedziemy? - zapytał.

- Tak... - szepnął Casey.

Po paru minutach Kyle, J-Roo i Martin wsiadli do samochodu, gdzie czekali Sean i Casey.

- Jedziemy, czarnuchy! - krzyknął Casey i pojechał. Chłopaki dojechali na Grove Street, gdzie było bardzo dużo Ballasów. 

- Ku*waa!! Za Jefferson!! - wrzasnął Casey i strzelał z Micro Uzi z szyby samochodu.

- Martin, idziemy na tył! - krzyknął Sean i wyszedł z Martinem. Zaczeli szybko strzelać w kierunku Ballasów. Jeden z nich o mało nie drasnął Sean'a, ale szybko się odsunął i strzelił mu w korpus. Wszyscy Ballasi padli. Ale ostatni z nich, i to szef, uciekł.

- Cholera jasna! - krzyknął Martin. - Mogłem zabić tego skur*ysyna! 

- M... Mamy Grove Street, ziom.

- Tja... Też dobrze... Jedziemy stary. Stawiam piwo. - rzekł Martin i pojechali na Jefferson.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki