FANDOM

W Los X występują trzy typy organizacji przestępczych - gangi uliczne, mafie, oraz macherzy. Każdy typ jest przydzielony innemu protagoniście. Gangi są przydzielone Ethanowi, mafie Thomasowi, a macherzy Aidenowi. Gracz ma możliwość przejmowania terenów. Mapa terenów jest inna w przypadku gangów i mafii, a macherzy nie mają swojego określonego terenu. Po zakończeniu fabuły wszystkie tereny Forelli Family zamieniają się w tereny Gangu Carossito. Przejmowanie terenów w przypadku gangów i mafii odbywa się za pomocą wojny.

Gangi uliczneEdytuj

Grove Street FamiliesEdytuj

Gang uliczny składający się z ludności głównie afroamerykańskiej. Członkowie gangu ubierają się na zielono. Do tego gangu należy protagonista, Ethan Johnson. Szefem gangu jest Drake Johnson. Kontrolują Ganton, w stosunku do gracza są przyjaźni. (nigdy go nie atakują) Ich uzbrojenie możemy edytować w menu zarządzania gangiem, które jest dostępne dla Ethana po zakończeniu fabuły głównej. Domyślnie używają pistoletów, Tec9 i UZI ulicznego. Są w sojuszu z Aztecas.

BallasEdytuj

Najpotężniejszy gang uliczny w Los Santos na równi z Vagos. Jego członkowie są afroamerykanami, ubierają się na fioletowo. Lider organizacji to Delford "Iraq" Wade. Kontrolują Davis, Strawberry i część Wschodniego Los Santos. Ich siedziba mieści się w Glen Park. W stosunku do gracza są neutralni, atakują tylko gdy zrobi to gracz. Używają UZI ulicznego, pistoletów oraz strzelby. W wojnach gangowych używają też M4. Są w sojuszu z Los Santos Vagos.

Los Santos VagosEdytuj

Potężny latynoski gang uliczny utożsamiający się z kolorem żółtym. Lider nie jest znany. Kontrolują znaczną część Wschodniego Los Santos, Rancho, Vespucci i Del Perro Beach. Do gracza są nastawieni neutralnie. Używają MP5, Tec-9, pistoletów, noży i strzelby. Są w sojuszu z Ballas.

Varrios Los AztecasEdytuj

Latynoski gang dowodzony przez Hectora Rasqueza. Ubierają się na turkusowo. Kontrolują mniejszą część La Puerta oraz El Corona. Do gracza są nastawieni przyjaźnie. Używają pistoletów i UZI ulicznego. Są w sojuszu z Grove Street Families.

MafieEdytuj

Rodzina ForelliEdytuj

Mafia, do której przez jakiś czas należy Thomas Carossito. Ubierają się w hawajskie koszule lub eleganckie garnitury. Liderem organizacji jest Leonardo Forelli. Kontrolują Vinewood Hills i Richman. Do gracza są nastawieni przyjaźnie. Używają pistoletu i UZI. Znikają po zakończeniu fabuły głównej.

Rodzina LeoneEdytuj

Włoska rodzina mafijna. Ubierają się w eleganckie garnitury i czarne rękawiczki. Liderem organizacji jest Salvatore Leone. Kontrolują Downtown. Do gracza są nastawieni neutralnie. Używają pistoletu i UZI.

Rodzina SindaccoEdytuj

Rodzina mafijna wywodząca się z Włoch. Ubierają się w eleganckie garnitury lub sportowe bluzy. Lider organizacji jest nieznany. Kontrolują Rockford Hills. Do gracza są nastawieni neutralnie. Używają pistoletu.

Gang CarossitoEdytuj

Mafia założona przez Thomasa Carossito po zakończeniu fabuły głównej. Ich uzbrojenie możemy edytować, podobnie z ogólnym ich stylem. Tereny zależą także od gracza - jedynym "stałym" terenem jest Richman.

MacherzyEdytuj

Dowodzeni przez Damiena Brenksa. Nie mają określonego terenu, korzystają z pistoletów, Tec9 i M4.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki