FANDOM

W Los Playaz występują trzy typy organizacji przestępczych - gangi uliczne, mafie, oraz organizacje zmotoryzowane. Każdy typ jest przydzielony innemu protagoniście. Gangi są przydzielone Lamarowi, mafie Thomasowi, a organizacje zmotoryzowane Mike-Claude'owi. Gracz ma możliwość przejmowania terenów. Po przejęciu dostaje ekran wyboru, dla jakiej organizacji chce przydzielić teren - Families czy Rodzinie Forelli. Mapa terenów jest inna w przypadku gangów i mafii oraz zespołów wyścigowych. Po zakończeniu fabuły wszystkie tereny Forelli Family zamieniają się w tereny Gangu Carossito. Przejmowanie terenów w przypadku gangów i mafii odbywa się za pomocą wojny, a w przypadku zespołów wyścigowych poprzez wyścigi.

Gangi uliczneEdytuj

Grove Street FamiliesEdytuj

Gang uliczny składający się z ludności głównie afroamerykańskiej. Członkowie gangu ubierają się na zielono. Do tego gangu należy protagonista, Lamar Johnson. Szefem gangu jest Drake Johnson. Kontrolują Ganton, w stosunku do gracza są przyjaźni. (nigdy go nie atakują) Używają pistoletów, MP5 i UZI ulicznego. Są w sojuszu z Aztecas.

BallasEdytuj

Najpotężniejszy gang uliczny w Los Santos na równi z Vagos. Jego członkowie są afroamerykanami, ubierają się na fioletowo. Lider organizacji jest nieznany. Kontrolują Davis, Strawberry i część Wschodniego Los Santos. Ich siedziba mieści się w Glen Park. W stosunku do gracza są neutralni, atakują tylko gdy zrobi to gracz. Używają UZI ulicznego, pistoletów oraz strzelby. W wojnach gangowych używają też M4. Są w sojuszu z Los Santos Vagos.

Los Santos VagosEdytuj

Potężny latynoski gang uliczny utożsamiający się z kolorem żółtym. Lider nie jest znany. Kontrolują znaczną część Wschodniego Los Santos, Rancho, Vespucci i Del Perro Beach. Do gracza są nastawieni neutralnie. Używają MP5, Tec-9, pistoletów, noży i strzelby. Są w sojuszu z Ballas.

Varrios Los AztecasEdytuj

Latynoski gang dowodzony przez Xaviera Rodrigue'a. Ubierają się na turkusowo. Kontrolują mniejszą część La Puerta oraz El Corona. Do gracza są nastawieni przyjaźnie. Używają pistoletów i UZI ulicznego. Są w sojuszu z Grove Street Families.

MafieEdytuj

Rodzina ForelliEdytuj

Mafia, do której przez jakiś czas należy Thomas Carossito. Ubierają się w hawajskie koszule lub eleganckie garnitury. Liderem organizacji jest Leon Forelli. Kontrolują Vinewood Hills i Richman. Do gracza są nastawieni przyjaźnie. Używają pistoletu i UZI.

Rodzina LeoneEdytuj

Włoska rodzina mafijna. Ubierają się w eleganckie garnitury i czarne rękawiczki. Liderem organizacji jest Salvatore Leone. Kontrolują Downtown. Do gracza są nastawieni neutralnie. Używają pistoletu i UZI.

Rodzina SindaccoEdytuj

Rodzina mafijna wywodząca się z Włoch. Ubierają się w eleganckie garnitury lub sportowe bluzy. Lider organizacji jest nieznany. Kontrolują Rockford Hills. Do gracza są nastawieni neutralnie. Używają pistoletu.

Zespoły wyścigoweEdytuj

Zespół Mike-Claude'aEdytuj

Zespół założony przez Mike-Claude'a Kowalskiego. Wszystkie jego szczegóły zależą od gracza.

Westside RollerzEdytuj

Zespół dowodzony przez Philippa Price'a. Jeżdżą autami tuningowanymi malowanymi na niebiesko. Kontrolują zachodnie Los Santos. Philipp porusza się Mazdą RX-7 Veilside.

Emma CrewEdytuj

Zespół Emmy. Poruszają się czarno-białymi samochodami muscle. Kontrolują południowe Los Santos. Emma porusza się '66 Pontiaciem GTO.

Toxic SnakesEdytuj

Zespół Eagle'a. Poruszają się autami egzotycznymi. Kontrolują wschodnie Los Santos. Eagle porusza się jaskrawozieloną Pagani Zondą.

Stacked DeckEdytuj

Przywódcą tego zespołu jest Darius. Poruszają się autami z różnych klas. Pod kontrolą mają północne Los Santos. Darius porusza się czarno-czerwonym Bugatti Veyronem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki