FANDOM

Pogrzeb
Gra: Grand Theft Auto: Rainier
Dla: nikogo
Nagroda: brak
Wymagania: Prolog
Odblokowuje: To będzie łatwe
Protagoniści Kevin Stephens

Pogrzeb to druga misja w Grand Theft Auto: Rainier oraz pierwsza, w której gracz wciela się jednego z dwóch właściwych protagonistów gry - Kevina Stephensa.

Opis misjiEdytuj

Misja rozpoczyna się na cmentarzu Lakeway, po tym jak odprawiono pogrzeb zabitemu Dariusowi. Następnie, gracz przejmuje kontrolę na Kevinem Stephensem (ojcem Dariusa) po czym wsiada so samochodu. Kevin jedzie do komisariatu w Downtown Rainier w celu zdobycia poszlak związanych z mordercą Dariusa. Kevin jedyne co dostaje to telefon Dariusa (domyślny telefon Kevina), w którym zapisanych jest kilka kontaktów. Gracz ma za zadanie wybrać kontakt "Lauren" i zadzwonić do niego. Lauren Todd (na początku jest ona zleceniodawcą. Później zostaje drugim protagonistą.) odbiera połączenie, po czym Kevin pyta ją czy coś wie o śmierci Dariusa. Mówi, że nie dużo. Kevin sugeruje spotkanie. Lauren mówi Kevinowi żeby zjawił się w hotelu "Raindrop". Po rozłączeniu się, gracz jedzie do wyznaczonego miejsca i wchodzi do recepcji. Po krótkiej konwersacji, Kevin dostaje pokój w zamian za kilka zadań dla Lauren.

Cele misjiEdytuj

  1. Wyciągnij telefon.
  2. Połącz się z kontaktem "Lauren".
  3. Wejdź do samochodu.
  4. Jedź do hotelu.
  5. Idź do swojego pokoju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki