FANDOM

GRA

Public Enemies

PELogo.png
Producent: Ubisoft Montreal
Ivory Tower
Ubisoft Reflections
Dawni pracownicy Rockstar North
Wydawca: Ubisoft
Silnik: ulepszony RAGE
Platformy: Sony PlayStation 4
Microsoft Xbox One
PC
Data wydania: 28 sierpnia 2016 (konsole)
12 lutego 2017 (PC)
Kategoria wiekowa: ESRB: M+
PEGI: 18
Protagoniści: Phil Shelter
Tony Donovan
Czas akcji 2016 rok
Lokalizacja: Liberty City

Public Enemies - gra wydana przez Ubisoft w 2016 roku (na konsole) i w 2017 roku (na PC), a stworzona przez trzy studia: Ubisoft Montreal (twórca Watch Dogs), Ivory Tower i Ubisoft Reflections (twórcy The Crew). Początkowo miała to być nowa część serii Grand Theft Auto, ale Ubisoft wykupił prawa do tej serii zaraz po wydaniu GTA V w wersji na nowe konsole/PC i pracował nad nią przez 2 lata. Gra opiera się o silnik RAGE ulepszony we współpracy z twórcami konfigów ENB Series do GTA IV.

Bonusy w Public Enemies

Liberty City w Public Enemies

Stacje radiowe w Public Enemies

Bronie w Public Enemies

Pojazdy w Public Enemies

Internet w Public Enemies

Telewizja w Public Enemies

FabułaEdytuj

Misje w Public Enemies

ProtagoniściEdytuj

  • Phil Shelter (głos: David Spade) - kiedyś był szefem jednego z większych gangów w Carcer City, ale po pewnym czasie ktoś go zdradził i przez tą osobę cały jego syndykat upadł. Dowiedziawszy się, że jego zdrajca może mieszkać w Liberty City, wybrał się tam. Ponadto ma tam swojego brata, który popada w konflikt z gangiem Hustlers poprzez zadłużenie. Celem Phila jest pomóc bratu wyjść z długu oraz zemścić się na swoim zdrajcy.
  • Tony Donovan (głos: Martin Lawrence) - tajny agent pracujący dla policji w Liberty City. Jego zadaniem  jest zahamować działalność East Holland Drug Gang. W tym celu pracuje pod przykrywką dla tego gangu, pod koniec pracy dla tej organizacji wyjawia im swoją prawdziwą osobowość i dochodzi do strzelaniny pomiędzy EHDG a LCPD. Tony wspomina, że gdyby miał dobrą okazję pokazałby policji co do niej naprawdę czuje i rzuciłby pracę. Do takowej dochodzi pod koniec gry, po wybraniu zakończenia A (Phil ginie) lub C (obydwaj protagoniści nie giną).

Fabuła Phila jest wzorowana na pierwowzorze PE, czyli Grand Theft Auto IV, z kolei fabuła Tony'ego jest zupełnie nowa.

Współpraca z modderamiEdytuj

Twórcy gry postanowili współpracować z osobami, które wydają/wydawały mody do GTA IV.

  1. Ulepszono RAGE'a. W tym celu wykorzystano ENB Series o nazwie Simple ENB for natural and realistic lighting (0.79), który został przerobiony tak, aby stał częścią silnika gry.
  2. Zmieniono timecycle gry. Ten element pochodzi z modyfikacji RealityIV 2.0.
  3. Dodano nowe tekstury. Użyto dwóch modów Lord Neophytes HQ texture pack oraz Trees Mod IV.
  4. Efekt krwi po zabiciu kierowcy samochodu został zaimportowany z Real Blood V3. Pozostałe efekty krwi pochodzą z Blood Tweak v1.0
  5. Dźwięk syren policyjnych pochodzi z modyfikacji (NYPD) Federal Signal Unitrol Omega 9000 Siren [HD]
  6. Do gry użyto parę aut od różnych modderów. Oto i one:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki