Rozawłka w dokach (ang. Carnage in docks) trzecia misja w Grand Theft Auto: Silwater Stories, a zarazem pierwsza dla Larry'ego.

Solucja:Edytuj

Jimmy przychodzi do domu Larry'ego, w którym zabawiał się on ze swoją prywatną panienką. Jimmy zastrasza dziwkę i wyrzuca ją z domu. Oboje wsiedli do samochodu i pojechali do doków, by zgarnąć łup (broń).

Scenariusz:Edytuj

(Jimmy wysiada z zielonego samochodu, podchodzi do drzwi i słyszy głosy)

Mężczyzna: Oh, tak... Łykaj, łykaj, mała...

Kobieta: A teraz przebij mnie swoim drągiem.

(Jimmy poruszył głową i wszedł do domu, Larry szybko zapiął rozporek)

Larry: Kurwa, do cholery się puka, nie?

Jimmy: Tak, puka się, dziwkę. Mamy coś do załatwienia, pamiętasz?

Larry: Jasne, że pamiętam. Ale najpierw pozwolisz, że... (obejmuje dziwkę i idzie z nią na górę, Jimmy jednak łapie dziewczynę za ręke i wyrzuca z domu)

Dziwka: Palant!

Larry: Ona mi miała targać Tadzia!

Jimmy: Idziemy pizdoczłapie. Potem sobie poruchasz.

(Jimmy wsiada do samochodu)

Larry: Wiesz co?

Jimmy: Co?

Larry: Jajco, jełopie. Musiałeś przyjść kiedy ssała mi pałę?

Jimmy: Wal się na ten jebany łeb, Larry. My musimy jechać do doków kupić towar, a ty...

Larry: Tak, wiem.. Zabawiam się z dziwką. Najwyżej potem do niej oddzwonię.

(Jimmy i Larry dojeżdżają na miejsce transakcji, wychodzą z walizkami i kładą je na stole)

Larry: Mamy towar skurwysyny. Teraz wasz ruch.

Mężczyzna 1: Ile tego jest?

Jimmy: 100 000 $.

Mężczyzna 2: 100 baniek mówisz... Okej, macie trzy walizki gnatów.

(Jimmy trzęsie walizką)

Jimmy: Ejże, ejże! (otwiera walizkę, a w niej cegły) Wy sobie, kurwa jaja robicie?! (wyjmuje pistolet) Oddawajcie forsę skurwysyny!

(Teraz gracz musi wykończyć wszystkich przeciwników (przy okazji możesz zbierać amunicję i nową broń) kiedy to zrobił uruchamia się cut-scenka, gdzie Larry bierze walizkę forsy i idzie z Jimmym do samochodu)

Jimmy: Jebane latynoski.

Larry: I przez tą transakcję, która okazała się lipna, nie bzyknąłem Naomi. 

Jimmy: Zwal se konia, ulży ci.

Larry: Nikt mi nie robi dobrze jak ona, a teraz? Kurwa, kiedyś cię zabiję.

Jimmy: Haha!

Larry: Co się kutasie śmiejesz. Za karę biorę wóz. Wróć do burdelu taryfą.

NAGRODA: Szacunek +, 1500$.

Więcej z Fandomu