FANDOM

Spoczywaj w pokoju
Gra: Los Playaz
Dla: Donald Love
Cel: zabicie nowego bossa Vagos
Nagroda: $2 500
Wymagania: Tak trudne jak wtedy
Odblokowuje: Piła łańcuchowa
Protagoniści Thomas Carossito
Niezaliczenie niezauważenie strzelaniny przez Vagos

Spoczywaj w pokoju - misja w Los Playaz, trzecia dla Donalda Love'a.

ScenariuszEdytuj

Plac budowy w Downtown (?). Thomas czeka na Donalda. Ten przyjeżdża w swojej czarnej limuzynie. Thomas wchodzi do środka.

Donald: Witaj, Thomas. Mam dla ciebie kolejną robotę, jak zapewne podejrzewasz.

Thomas: Po to tu jestem.

Donald: Nic tak nie obniża wartości nieruchomości, jak stare, dobre wojny gangów. No, może z wyjątkiem wybuchu epidemii... ale w tym wypadku nie trzeba się posuwać aż tak daleko.

Thomas: To też da się zrobić.

Donald: Dajże spokój! Psychopata.

Thomas: Tak mnie zwą.

Donald: Tak powinieneś mieć na imię. Psychopata Carossito. Dobra, przejdźmy do rzeczy. Vagosi ostatnio stracili swojego szefa. To pewnie robota Aztecas, ale nikt nie jest pewny. Ale my ich upewnimy! Przebierzesz się za gościa z Aztecas i zabijesz nowego szefa. A potem - poczekamy trochę, aż ceny spadną.

Thomas: Dobry plan.

Donald: Idź już.

Thomas wychodzi. [Jedź do sklepu i przebierz się za gangstera Aztecas!] Jedzie do sklepu i przebiera się za gangstera Aztecas. [Jedź na pogrzeb i zabij nowego bossa Vagos!] Thomas jedzie na pogrzeb w West Vinewood i zabija nowego bossa Aztecas. [Opuść teren.] Opuszcza teren.

Rozmowa telefoniczna po misji:

Hector Rasquez (telefon): Cześć Leo! Mam dla ciebie robotę!

Thomas: Nie jestem Leo.

Hector Rasquez (telefon): Leo cię zabije, jeśli się dowie, że masz jego telefon!

Thomas: A... czyli Leo to był ten koleś, którego obrabowałem na ulicy tydzień temu?

Hector Rasquez (telefon): Zabiłeś Leo?! Musisz mieć jaja - chcesz pracować dla mnie? Przyjdź do baru w El Corona. Porozmawiamy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki