FANDOM

Szybkie życie
Gra: Grand Theft Auto: Rainier
Dla: Marcus Montane
Nagroda: $1,250

Wyścigi uliczne
Import/Export
TransFender
Darmowe ulepszenie Juclana Cadrony do wersji FD-RS w TransFenderze

Wymagania: Lepiej uciekaj, lepiej się skryj
Odblokowuje: Najbardziej poszukiwani
Protagoniści Lauren Todd

Szybkie życie to dziewiąta misja fabularna w Grand Theft Auto: Rainier oraz pierwsza, w której gracz może grać wyłącznie Lauren Todd.

Szybkieżycie

Trasa wyścigu w tej misji. Niebieska kropka = linia staru. Czerwona kropka = linia mety.

Opis misjiEdytuj

Lauren stoi przed swoim samochodem i dzwoni do pewnej osoby, której mówi, że "wraca do gry" (tj. nielegalnych wyścigów, kradzieży pojazdów itp.). Kontakt mówi jej, żeby udała się do zachodniej części dzielnicy Stuart. Po przyjeździe na miejsce Lauren widzi parę stuningowanych pojazdów, a wśród nich Cadronę FD-RS. Wysiada z niej około trzydziestoletni Afroamerykanin o imieniu Marcus Montane. Po wyjściu z pojazdu sugeruje Lauren wyścig w zamian za plany jego samochodu oraz trochę pieniędzy. Rozpoczyna się wyścig. Marcus jest jedynym przeciwnikiem. Na początku ma on przewagę nad Lauren, ale po ok. 60% przejechanej trasy traci on panowanie nad  swoim autem, a Lauren go wyprzedza i wygrywa wyścig. Marcus podjeżdża nieco rozbitą Cadroną FD-RS obwiniając siebie za przegraną, po czym daje on Lauren plik banknotów. Krótko po zakończeniu misji Lauren otrzymuje telefon od Marcusa, w którym mówi, że mogłaby ona skorzystać z TransFendera. Wspomina też, że może dla niego pozałatwiać parę pojazdów. Pod koniec rozmowy dodaje, że więcej detali na ich temat znajdzie w Dark Necie. Nieco później Lauren dostaje wiadomość, w której Marcus pisze, że zapomniał wspomnieć o większej ilości nielegalnych wyścigów.

Cele misjiEdytuj

  1. Wsiądź do samochodu.
  2. Jedź w wyznaczone miejsce.
  3. Pokonaj Marcusa w wyścigu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki