FANDOM

Tak trudne jak wtedy
Gra: Los Playaz
Dla: Donald Love
Cel: zniszczenie budynku
Nagroda: $1 000
Wymagania: Człowiek-biznes
Odblokowuje: Spoczywaj w pokoju
Protagoniści Thomas Carossito
Niezaliczenie zniszczenie wozu Top Fun
upłynięcie czasu (7:00)
zniszczenie helikoptera
wylot helikopterem poza zasięg
zrzucenie bomby do wody

Tak trudne jak wtedy - misja w Los Playaz. Trzecia dla Donalda Love'a.

ScenariuszEdytuj

Zaułek za hotelem Ocean View: Los Santos, niczym się nie wyróżniający. Szare ściany, parę rozrzuconych śmieci i tyle. Thomas czeka na Donalda. Ten przyjeżdża w swojej limuzynie, po czym z niej wysiada z jakimś planem okolicy zwiniętym w rulon w ręku.

Donald: Witaj, synu.

Thomas: Dobry.

Donald: Słuchaj. Posiadam pewien problem, który ty mógłbyś idealnie rozwiązać.

Thomas: Nie jestem budowniczym.

Donald: Bardziej myślałem o rozbiórce. Popatrz.

Podszedł do maski limuzyny i na niej rozłożył plan Strawberry.

Donald: Popatrz - to mój zaplanowany budynek, a to działka, na której miał stanąć.

Thomas: Ten nowy budynek trochę tu przeszkadza.

Donald: Dokładnie. Chwilowo muszę opuścić miasto, ale kiedy to coś dozna nagłej katastrofy...

Thomas: Jako dobry obywatel wrócisz i uratujesz od zguby taki ważny dla miasta teren.

Donald: Dokładnie, synu. Ja muszę się zmywać, za chwilę mam samolot. Dalsze informacje podam ci przez telefon. Żegnaj.

Donald znowu zwija plan dzielnicy Strawberry w rulon i wsiada do limuzyny, która odjeżdża.

[Jedź do Strawberry.] Thomas jedzie do Strawberry. W drodze... Dzwoni telefon. Thomas odbiera.

Donald (telefon): Zostawiłem dla ciebie w pobliżu furgonetkę. Znajdziesz tam zdalnie sterowany helikopter i parę bomb. Porozrzucaj je helikopterem, a potem patrz na dzieło zniszczenia.

Thomas: Da się zrobić.

Rozłącza się. Thomas dojeżdża do Strawberry. [Wejdź do furgonetki Top Fun.] Thomas wchodzi do wozu Top Fun. [Podłóż bomby na budowie.] Sterując zdalnie sterowanym Goblinem umieszcza cztery bomby w budynku. Od podłożenia pierwszej bomby odlicza się czas - 7 minut. Po podłożeniu wszystkich bomb te wybuchają, niszcząc wieżowiec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki