FANDOM

Grand Theft Auto: Rainier First TrailerEdytuj

Data wydania trailera: 16 września 2016 roku.Edytuj

Muzyka w trailerze: R.E.M. - "Orange Crush".Edytuj

Opis traileru:Edytuj

  1. Ukazanie północnych rejonów Rainier.
    • Kevin Stephens (Michael Madsen): Myślisz, że Rainier to bezpieczne miasto pełne liberałów i ekologów? Hehe. To widać, że jeszcze mało o tym mieście wiesz...
  2. Downtown Rainier jest pokazane z góry.
    • Wchodzi muzyka.
    • Pojawiają się napisy "Rockstar Games przedstawia" i "Nową produkcję Rockstar North".
    • Narrator: Może jest trochę lepiej niż w Los Santos czy Liberty City, ale i tu też się znajdzie jakiś motyw, który zmusi Cię do robienia rzeczy, za które potem na chatę wbija Ci FIB i lądujesz w kiciu na minimum 7 lat.
  3. Jazda Cometem po autostradzie.
    • Za kierownicą auta widać Lauren Todd - jednego z dwóch głównych bohaterów GTA: Rainier. Co ciekawe, już po wydaniu tego trailera pojawiło się na GTAForums wiele spekulacji odnośnie tego, że w grze pojawi się żeński protagonista. Spekulacje się potwierdziły.
  4. Granie w kręgle przez dwóch NPC-ków.
  5. Jechanie radiowozem na sygnale.
    • Za kierownicą radiowozu widać Darius Stephensa - postać, którą gramy tylko podczas prologu. W przeciwieństwie do Lauren, nikt nie spekulował, że to może postać grywalna. Każdy potraktował Dariusa jako model zwykłego policjanta.
  6. Pokazanie Kevina Stephensa stojącego przy oknie w swoim pokoju w hotelu.
    • Kevin: Ja na przykład chcę zemsty za kogoś bardzo bliskiego mojemu sercu. Zabili go jacyś gangs... Czy ty mnie w ogóle słuchasz?
    • Lauren Todd (Laura Prepon): (Bawi się telefonem) Tak, tak... Mógłbyś jeszcze raz?
  7. Pojawienie się loga GTA: Rainier, napisów "Wkrótce" i "6.XI.2018" oraz logotypów PlayStation 4 oraz Xboxa one.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki