FANDOM

Transakcja z Lostami (Trade with The Lost) - czwarta misja w Grand Theft Auto: Origins, czwarta dla [[Lamar Davis (Ł10)|Lamara Davisa).

SolucjaEdytuj

Kendrick udaje się na miejsce transakcji. Lamar oparty na samochodzie liczy kasę. Następnie daje nam broń i lornetkę. Musimy obserwować transakcję, kiedy transakcja się nie powodzi, chłopaki wkraczają do akcji. Nasze zadanie brzmi: WYBIJ WSZYSTKICH LOSTÓW. Kiedy wykonamy zadanie, uruchomi się cutscenka.

ScenariuszEdytuj

Kendrick jedzie na miejsce spotkania. Lamar liczy forsę oparty o Emperora.

Lamar: Siemasz, ziom... Co słychowywać?

Kendrick: Nie było źle... Słuchaj, muszę u ciebie kimać, bo niemam kwadrantu.

Lamar: Ta, jasne... Nie mam trochę miejsca, wiesz... 

Kendrick: Dobra, pomińmy ten temat. O co chodzi?

Lamar: [Wskazuje palcem na furgonetki Lostów]. Spaliniarze już są na miejscu. Nasi przyjadą za parę minut... Musimy się przygotować, więc... [Podchodzi do bagażnika i wyjmuje snajperkę, karabin maszynowy i lornetkę]. Trzym maszynówkę i lornetkę. Musimy ich obserwować.

Kendrick: Jasne.

Pojawia się komunikat: Udaj się na wierzę i obserwuj przebieg transakcji. W międzyczasie pojawią się dialogi pomiędzy Lamarem a Kendrickiem przez słuchawkę w uchu.

Lamar: To... jak było w kiciu?

Kendrick: Normalnie... Przecież wiesz... Żarcie w chuj niedobre, te żółte łachy, pierdolony pedał z celi 56... No wiesz... Trzebabyło się ostrożnie po mydło schylać...

Lamar: Hahaha, ta... 

Kendrick: Dobra, są nasi... Utrzymuję pozycję.

Członkowie Rodzin pojawiają się na miejscu transakcji. Paru z nich rozmawia z Lostami... Kiedy mija parę minut, Lości wyjmują karabiny M16.

Lamar: O ja pierdolę! Tego nie było w scenariuszu. Zlikwiduj snajperów.

Kiedy wykonamy te zadanie, musimy zejść z wierzy i udać się na pole walki. Musimy zabić wszystkich Lostów za pomocą SMG. Kiedy wykonamy te zadanie, pojawi się cutcenka.

Nieznany mężczyzna siłuje się z ostatnim Lostem i upada. Kendrick strzela Lostowi w plecy i ciągnie go do innych martwych Lostów. Lamar chowa kasę i koks do furgonetki.

Lamar: To się nazywa łatwy hajs... Weź zlikwiduj tego świadka... Nie potrzebny nam jest świadek... [Wyjmuje pistolet]

Kendrick: Zostaw go! Nic nie powie... Uratowałem mu dupę, jeśli nakabluje to wtedy go doriwiemy... Jasne, e... Jak Ci tam?

Mężczyzna: Marcus...

Kendrick: Marcus, Marcus... dobra... A teraz spadaj, masz trochę zielonych na piwo i idź stąd... Zaraz będą tu gliny...

Marcus: Tia... Dzięki...

Kendrick i Lamar odjeżdżają. Teraz możemy sterować Marcusem Jonesem. 

NAGORDA: 4000 $ +szacunek, możliwość sterowania Marcusem.

Koniec misji...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki