FANDOM

Wprowadzenie (ang. The Introduction) - pierwsza misja w Grand Theft Auto: Origins przedstawiona jedynie jako cutscenka.

ScenariuszEdytuj

W tle słyszymy muzyczkę tą samą co leciała przy napisach końcowych w GTA V. Po chwili kamera powoli opada i scenka przenosi nas do jadącego czarnego auta. Z owego auta wysiada Trevor Philips, otwiera bagażnik w którym lezy Devin Weston.

Trevor: Myślałeś, że zrobiłeś nas w chuja, co Devin? TO MY ZROBILIŚMY CIEBIE!

Devin próbuje się uwolnić. Trevor zamyka bagażnik, a Devin zaczyna krzyczeć.

Trevor: Morda!

Słońce w szybkim tępie powoli zaszło. Przyjechał Michael.

Michael: Masz tego skurwiela?

Trevor: Leży w bagażniku. Co dalej?

Michael: Zaczekajmy na Franklina.

Franklin nadjechał swoim zielonym Baggerem.

Franklin: Siemacie.

Trevor: Nareszcie jesteś. [Otwiera bagażnik] Przywitaj się z kolegami! [Zrywa Devinowi taśmę z ust]

Devin: Wy skurwiele! Zapłacicie mi za to!?

Michael: Wydaje mi się, że to Ty miałeś nam zapłacić, Weston. 

Trevor: A ja nie lubię czekać!

Frank: Racja, ziom!

Devin: Pierdol się! Chciałem te pieniądze przeznaczyć na szczytny cel!

Trevor: Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla... Już nie pierdol... [Zamyka bagażnik].

Devin: Nie, błagam... Zapłacę wam! Tylko mnie wypuście!

Michael: Nasłałeś na moją rodzinę te sprzedajne kurwy, jebany skurwysynu! Teraz my zajebiemy ciebie!

Franklin razem z Trevorem i Michaelem spychają samochód z klifu. Po chwili wybucha spadając co definitywnie kończy życie Devina Westona.

Franklin: To co teraz?

Michael: Mogę wkońcu zająć się rodziną... [Wyrzuca papierosy] Kończę z paleniem.

Trevor: Ja... na pewno nie skończę z paleniem... i z piciem Pisswasera... Trevor Philips Enterprises/Indrustries wkońcu się rozwinęło, mam pieniądze, więc zainwestuję w firmę!

Michael: Ta... A ty Frank?

Franklin: Tia... Ja spadam na dzielnię do Lamara. Może we czwórkę pójdziemy na browara, co?

Trevor: Zapraszam do Vanilla Unicorn, będzie się działo!

Michael: Zadzwonię po Lestera i ekipę...

Franklin: Do zobaczyska!

Ekran ciemnieje i pojawia się napis Grand Theft Auto: Origins. W tle słyszymy rytmiczną i wpadającą w ucho nutkę. Kamera oprowadza nas po mieście Los Santos, wzorowanym na Los Angeles w Californi. Przed oczami mamy piękny krajobraz morza, gór, pustyni Grand Senora i wiele innych fajnych miejsc. Pojawia się czerwony Cheetah, który pokonuje dość ostre zakręty i kończy swoją jazdę uderzając o ciężarówkę. Przenosimy się do więzienia w Los Santos. W bramie stoi czarnoskóry mężczyzna z walizką w ręku. Wychodzi na ulicę i bierzę taksówkę.

Mężczyzna: Na Strawberry. 

Taksówka dojeżdza do celu. Chłopak wysiada i podchodzi do drugiego mężczyzny, którego jak zapewne znacie, Lamara. 

Lamar: Nie wierzę, że cię widzę, stary! Żółwik! [Przybija koledze żółwika]. Nawet nie wiesz co się przez ten czas wydarzyło jak ciebie nie było, Kendrick!

Kendrick: No właśnie nie wiem. Co takiego? Odbiliśmy parę dzielnic z rąk Ballasów?

Lamar: Franklin poznał dwóch cudaków i razem z nimi obrabował Bank Rezerw Federalnych, cwaniaczek teraz mieszka w Rockford Hills, czaisz to?! Może do niego pojedziemy, co?

Kendrick: Woow... Dobra, ale nie teraz... Masz może jakiegoś browara? Nie piłem alkoholu od dwóch lat. 

Lamar: Zmizerniałeś, czarnuchu... Ale to nic... Zabiorę cię do Burger Shota, nażresz się za czterech, haha! Dobra, wsiadamy do auta. Ja też jestem głodny.

Lamar i Kendrick odjeżdzają. Zza okna wyglądała ciotka Franklina, Denise. Zadzwoniła do niego.

Denise: Franklin... Wiem, że jesteś zajęty, ale posłuchaj mnie... Kendrick wrócił!

Franklin: Kendrick? [Pije piwo] Odsiedział pięć lat?

Denise: Zwolnili go, najwidoczniej...

Franklin: Potem zadzwonię do Lamara i się z nimi spotkam. Na razie.

Cut scenka znika i pojawia się ponownie logo gry, a następnie napis Welcome, bro! (pol. Witaj, brachu!)

CiekawostkiEdytuj

  • W pierwszej części cutscenki-misji dialogi pomiędzy protagonistami, a Devinem zmieniły się;
  • Franklin miał na sobie tą samą zieloną bluzę z logiem Rockstara, jaką miał Carl ze sklepu Binco.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki