FANDOM

wtf
Gra: Los Playaz
Dla: Ann Marguez
Cel: zabranie teczek z proszkiem
Nagroda: $1 000
Wymagania: Popisy na łodzi
Odblokowuje: Bum-bum
Protagoniści Thomas Carossito
Niezaliczenie upłynięcie limitów czasu

wtf - misja w Los Playaz, pierwsza dla Ann Marguez.

ScenariuszEdytuj

Ann - jakaś Latynoska siedzi w swoim domku - przychodzi Thomas.

Thomas: Dzień dobry...?

Ann: Wejdź. Ukój swą duszę. Musisz być tym wielkim, złym człowiekiem, o którym opowiadał mój dziadek. Opowiada o tobie, kiedy wpada z wizytą. I o innych, którzy czyhają na ciebie. Oni i tak są już trupami, ale ty... Nie chciałabym być na twoim miejscu.

Thomas: Dostałem wiadomość, żeby tu przyjść.

Ann: Słyszysz ich? Wołają cię, chyba bardzo chcą cię dorwać. Zrób przysługę Ann, a może Ann pomoże tobie. Może da ci talizman. Magiczne moce zasłonią oczy stróżom prawa, hmm?

Thomas: To wszystko jest trochę... Że co mi dasz? Ja... Myślę, że trafiłem pod zły adres...

Ann: Wyświadcz mi przysługę, Thomas... Aztecas, ci zarozumiali głupcy bardzo dają się we znaki moim pięknym chłopcom z Vagos. A teraz powiedzieli policji, gdzie ukrywam moje proszki. Oni są głupi. Myślą, że to narkotyki. Thomas, bądź grzecznym chłopcem i odzyskaj proszki dla Ann.

Thomas: Tia... pewnie...

Thomas wychodzi. [Jedź do pierwszej skrytki.] Thomas jedzie do pierwszej skrytki. [Zabierz teczkę.] Thomas zabiera teczkę z proszkiem znajdującą się w garażu we Wschodnim Los Santos. Pojawiają się dwaj ludzie ze SWAT.

SWAT: Nie ruszaj się!

Gracz dostaje trzeci poziom poszukiwań. [Jedź do drugiej skrytki.] Thomas jedzie do drugiej skrytki. [Zabierz teczkę.] Thomas zabiera teczkę. [Masz już wszystkie teczki! Odwieź je do domu Ann!] Thomas odwozi teczki do domu Ann.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki