FANDOM

Za kółkiem
Gra: Grand Theft Auto: Rainier
Dla: Joe Coleman
Nagroda: $700

Micro SMG
Myjnie samochodowe

Wymagania: Pościg trwa
Odblokowuje: Kevin fotograf
Protagoniści Kevin Stephens

Za kółkiem to piąta misja fabularna w Grand Theft Auto: Rainier i pierwsza, w której Joe Coleman jest zleceniodawcą.

Opis misjiEdytuj

Kevin wchodzi do domu Joe'a, a ten chce go zabrać na przejażdżkę. Kevin dziwi się dlaczego mieliby jeździć wokół Rainier bez powodu. Joe mówi Kevinowi, że chce mu pokazać niektóre gangi działające w mieście twierdząc, że może mu to pomóc w planach Kevina. Bohaterowie idą do samochodu Joe'a (zielonej Asei) po czym Joe ostrzega Kevina, żeby nie zniszczył mu tego pojazdu, bo jest autem zastępczym. Kevin i Joe jeżdżą po terenach 55 Tacoma Playaz (przy okazji muszą zgubić trzy samochody jadące za nim), South Tacoma Crew, Marabunta Grande, Westwood St. Mobb i Duwamish Criminals. Kiedy oni znajdują się na terenie Duwamish Criminals, znajdują białego Landstalkera (który wygląda podobnie do tego z Prologu). Joe myśli, że z tego auta mógł być zabity Darius. Kevin decyduje się na ukradnięcie pojazdu, ale wpierw Joe daje mu Micro SMG. Joe zabiera swoje auto zostawiając Kevina samego. Widząc, że Landstalker jest brudny, Kevin decyduje się na wzięcie go do myjni, po czym jedzie do domu Joe'a i zostawia mu przed nim auto.

Cele misjiEdytuj

  1. Wejdź do samochodu.
  2. Jedź na tereny gangu 55 Tacoma Playaz.
  3. Zgub gangsterów.
  4. Jedź do miejsca wyznaczonego na mapie. (ten cel pokazuje się na HUD-zie cztery razy)
  5. Ukradnij Landstalkera.
  6. Jedź do myjni i umyj auto.
  7. Wróć do domu Joe'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki